Ändrat igen

Idén med att publicera om inläggen fungerar inte riktigt. Det blir för jobbigt och kommer bli alldeles för många inlägg. Dessutom bygger många av inläggen på tidigare inlägg i den andra bloggen.

Därför får det bli endast nya inlägg från och med nu, och så har jag istället länkat till alla gamla inlägg i länkarkivet.

Helst skulle jag vilja ha så att man kan klicka på kategorin Hockey (eller annan kategori) och få upp alla inlägg inom denna kategori, både nya som kommer skrivas och de gamla. Men jag har ingen aning om hur man praktiskt skulle kunna ordna detta.

Stockholmsfjollan, kan du gnugga geniknölarna och hjälpa? Eller någon annan person som är duktig på att bråka lite med datorn. Jag är det ju som bekant inte.

Fan, jag vill ha allt samlat på ett ställe. Klickar man på kategorin ska alla inlägg under den kategorin komma upp.

Dags för stallet nu!


Kommentarer
Postat av: Oraklet

Och du kunde inte komma på något bättre än mrsforsberg? Det låter.. en aningen, patetiskt. Din fjant.

2007-08-13 @ 20:47:05
Postat av: Fjoll

Jag får hålla med fröken här ovan. Morran hade varit ett bättre domännamn. Det är mer du!
Jag vet faktiskt inget sätt att få över alla inläggen förutom att publicera dem igen. Det kanske går om man använder sig av worldpress, det program Emma använder, men då måste du köpa dig en egen domän.
Tummen upp föresten för att du lyckades föra över all design hit ;)

2007-08-13 @ 22:28:52
URL: http://amorous.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...