Ändrat lite igen

Jag har lekt lite med bloggen och bland annat ändrat länkarnas färg till rosa respektive ljusrosa. Allt enligt Emmas magnifika guider. Väldigt bra och lättläst och till och med jag som inte kunde något om bloggdesign tidigare kan förstå.

Men frågan är om inte länkfärgen ska bli något ljusare trots allt? Den nuvarande färgen är tänkt att matchas lite och gå i samma nyans som Bloggtoppen-knappen, men det syns nog lite dåligt.

Dessutom har jag återpublicerat samtliga gamla inlägg i kategorierna Kläder | Accessoarer | Shopping samt Skönhet så jag får även det hit till nya bloggen, och Emma har fixat till en ny direktlänk från gamla bloggen.

Nu har jag bara en sak jag ska försöka fixa i bloggen: Olika länkkategorier. Jag vill ha länkarna uppdelade efter Bloggar, Hockeysidor, Mina gamla bloggar. Någon som vet hur man gör detta?

Finsn möjligheten att dessutom kunna länka från musik , böcker och filmlistan till videor eller bilder så skulle det också vara kanon.

I övrigt är dagens bästa bloggnyhet att den beryktade Murke har planer på att starta en blogg.

image1




 


Kommentarer
Postat av: sassa

ah du borde nog ha lite mörkare kanske en mörkare rosa:)

2007-08-19 @ 20:55:08
Postat av: Morran

Japp, nu är det fixat, samt en rosa bakgrund istället för gul. Jag vet inte om jag tycker det är bra eller inte, haha.

2007-08-20 @ 01:29:10
URL: http://remrem.blogg.se/morran/
Postat av: sassa

jo ja tkr den rosa e bra :) fast kanske en ännu ljusare. men d e snyggt till allt svart o mörkblått d mjuknar upp lite

2007-08-20 @ 17:44:40
Postat av: Morran

Ja, precis. Lite så tycker jag också. Det känns mjukare och lite varmare liksom. Ska testa en ljusare färg om det finns.

2007-08-20 @ 19:43:27
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se
Postat av: sassa

nu blev d bättre me länkarna=)

2007-08-24 @ 17:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...