Champagne for my real friends, real pain for my sham fiends

Vi avslutar året med årets bästa citat. Det där får också ses som ett nyårslöfte inför 2008.

Årets sista dag ska avnjutas med att se småkronorna lira mot Tjeckien och jag hoppas och tror de kan ta sig raka vägen till semifinal idag. Det skulle vara underbart. Efter matchen blir det några timmars fixande innan jag drar iväg på nyårsfirande. Någon snygg nyårsoutfit blir det dock inte. Tack för det! Min snygga klänning kom inte när den skulle, och idag lär den inte komma. Bitter? Oh ja. Men man ska ju avsluta året som man bedrivit det.



Vi skulle ju ha haft det fint ikväll/inatt vi...


Men jag har flera alternativ i garderoben, men inget som känns hundra. Det är ju typiskt det. I alla fall blir det pumps och så snyggt hår på det sedan. Lite stil blir det ändå!

...Och jag ångrar att nyår inte ska firas med Stockholmsfjollan och Den Blonda Häxan... Lite Gaborik och Näslund hade suttit fint nu.

---

Så småningom kommer det en årsredovisning över 2007, men som sagt, nu är det snart Sverige - Tjeckien och därefter full rulle för att fira det nya året

GOTT NYTT ÅR!

image136



Kommentarer
Postat av: Linda

Gott Nytt År!

2008-01-01 @ 16:39:19
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: Veronika Norgren

Du vet inte hur man kan få kontakt med Victor Hedman, ex. mail eller liknande? Tack på förhand!
Gott Nytt! Mvh Veronika

2008-01-04 @ 03:49:56
Postat av: Morran

Veronika: Hm... Jag vet tyvärr inte. Det bästa är nog att skriva till honom via MODO. Förhoppningsvis kanske de kan vidarebefordra brevet/mailet. Kolla in http://www.courageo.blogg.se Det är möjligt att hon vet ett sätt. Hon har skrivit till MODO angående Per Svartvadet vet jag, så hon kanske vet något. :) Gott nytt år du också! :)

2008-01-04 @ 21:30:00
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...