Dagen i punktform

Det är det ju många som gör, och idag känns det skapligt befogat att också jag gör det.

  • Fått ny ponny
  • Hemsk förlust mot Södertälje
  • Glatt mig åt Tobias Enströms framgångar i NHL
  • Sjukt god mat
  • Plugg
  • Facebook gjorde min dag

Det trodde jag aldrig om den där fuckboken som jag alltid gnällt så mycket över. Men, det visade sig vara riktigt rolig. Hela förra veckans ångest och "gud vet allt vad det var-känslor" känns betydligt mindre nu. Tack Murke och Lurke för ert tjat om det där!

Nu ska jag finputsa på min innebandytext och sedan maila över den. Imorgon väntar mer jobb. Dags att ladda nu.

image136


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...