Önskelista

Så snäll som jag varit borde inte mindre än allt från denna eminenta önskelista ligga under granen på julafton (och vara adresserat till mig):

♥  GA.MA Ceramic plattång (Finns dock på Teknikmagasinet för 499 kronor, men dit går det inte att direktlänka)

♥ Digitalkamera som är liten och med stor display. Exempelvis denna eller den här.

♥  Vidal Sassoon hårfön

♥ Svart smyckesträd från Åhléns

LACK TV-bänk från IKEA

Personlig almanacka

♥ Desperate Housewives DVD, säsong 3

♥ Ugly Betty DVD

♥ Vintertäcke till ponnyn

♥ Boken Den kompletta guiden till högskoleprovet

Armband 1 och armband 2 från KyssJohanna

Speglar från IKEA

Emporio Armani Diamonds parfym

♥ Silvrig sittpuff från Lagerhaus

Pjätteryd tavla från IKEA

I övrigt blir jag så klart glad och tacksam för även annat. Ni vet ju allt jag i tid och otid tjatar om.

Avslutningsvis vill jag tacka Teknikmagasinet för att ni säljer plattången jag vill ha. Hade det varit från en annan butik hade jag kunnat glömma att få den från min käre far, men på Teknikmagasinet kanske han vågar sig in.

image136

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...