Avsaknad av rubrik kan fylla en funktion, dock inte i detta fall

Inte länge kvar nu till matchen drar igång. Tre Kronor - Ryssland, utan Peter Forsberg. Det blev ju inget av för mig att åka dit, så jag ska strax slänga mig i soffan och heja fram Tre Kronor därifrån istället. Linda, Emma och Therese är i alla fall där och har lovat att heja lite extra från mig. Tack!

I övrigt har jag tillbringat hela dagen på universitetet, men nu ska jag inte dit förrän den 20:e november då jag har nästa handledningstillfälle. Sovmorgon nästa, alltså! Handledningen gick väldigt bra, kruxet är nu bara att jag ska till Göteborg och intervjua journalister.  Det är inte bara att skriva uppsats, man ska betala för sin forskning också. Hujeda mig.

HEJA TRE KRONOR!



Kommentarer
Postat av: Linda

Du gjorde allt rätt i att skippa matchen igår, det var ingen höjdare direkt!

2007-11-09 @ 11:11:04
URL: http://persson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...