Helt tvärtom

Har ändrat lite och bytt sida på side och content. Vet inte helt om jag ska ha det så eller inte, men det är alltid kul att testa något nytt. Efter mycket om och men har jag också äntligen lyckats på till rubriken lite.

Nu återstår bara det förbaskade avgränsningsstecket som ligger vågrätt mellan inläggen. Hur jag än försöker så försvinner det inte. Krupp-varning verkligen!

---

Väntar just nu på att Murke ska komma hit så vi ska ha filmkväll. Det är det bästa att avsluta den här hemskveckan med. Dessutom har hon fått förtroendet att helt på egen hand välja film, och jag ser med spänning fram emot att se hur hon tänker i det fallet. Väljer hon något för att göra mig glad, eller är hon egoistisk (på det vis jag hade varit...) och tar en film efter eget tycka och smak? Ja, det är en intressant fråga. Efter att ha varit bästa vänner i över tio år så vet jag fortfarande inte om hon är egoistisk eller ej.

image136


Kommentarer
Postat av: Emma

Självklart vill jag hjälpa dig! =) Testa detta då och se:

Gå in i stilmallen och rulla ner till separator-området, rätt långt ner. Där står det en siffra och sen px, tex 2px;. Ändra det till 0 och se om det försvinner. :)

2007-11-18 @ 17:02:52
URL: http://courageo.blogg.se
Postat av: Häx

That´s my Morr! Allt för att förvirra sina läsare ;)

Hörru, har du Facebook?? Om inte tror jag vi kan bli tvungna att skaffa...du, jag och Fjoll kan ha vår egen grupp!

2007-11-19 @ 11:02:45
Postat av: Morran

Häx: Jag är inte din morr, jag är min EGEN! Försök inte. Jag har det där jäva facebook, ja. Men jag hatar det!

2007-11-19 @ 14:52:23
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...