Ja, vi är jävligt tighta jag och mina vänner

Bloggandet har varit lite sisådär senaste tiden eftersom jag har så mycket annat att fokusera på (läs: umgås med mina så kära vänner) samt annat att tänka på.

image161
Mina kära vänner

Och på torsdag ska jag till universitetet och hämta fler böcker. Suck. Nåväl, jag har kommit någonstans med C-uppsatsen i alla fall. Bättre än ingenting.

Men jag tänkte ändra lite i designen på bloggen igen och sitter därför med Emmas guider samt guiderna från Designa din blogg. Jag försöker få bort strecket mellan inläggen, men min blogg tycks vara lika grinig som jag så det är ett litet gissel med det projektet just nu. Hilfe, bitte?


Kommentarer
Postat av: Emma

Gå in i kodmallen och ta bort
så är det löst. :)

2007-11-14 @ 10:35:40
URL: http://courageo.blogg.se
Postat av: Emma

Gahh det sket sig. hr class="separator" ska bort , syns det nu?

2007-11-14 @ 10:36:11
URL: http://courageo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...