30 procents rabatt på Blush

Blush ger just nu 30 procent rabatt på underkläder, och jag kunde därför inte motstå att beställa den här plåtasken med tre av Hanky Pankys underbara trosor. Jag har suktat efter dem länge nu och med priset 447 kronor istället för ordinarie 639 kronor var det inte mer än rätt att köpa, trots att jag egentligen borde lägga pengarna på annat.


image127



När jag ändå skickade efter de där tog jag med en Rosebud Salve också. Precis som Hanky Panky blir Rosebud ständigt hyllade och det ska bli kul att se om de är värda sitt pris (89 kronor). Jag tog den nya Minted Rose.



image126



Blush har snabb leveranstid också, så har jag tur kommer det på måndag-tisdag!

image1 




Kommentarer
Postat av: sassa

dom där e så snygga!! ja kolla på dom som säljs i enpack men då var d slut i alla färger ja vill ha:( kan lika gärna vnta tills d finns i dom färgerna för man tjänar bara typ 60 kr

2007-10-19 @ 18:12:10
Postat av: Morran

Ja visst är dem! Hm.. Ja, jag hade också tänkt beställa ett par först då min ekonomi egentligen inte klarar såna här utsvävningar, men eftersom många färger var slut och dessa tre var de jag helst ville ha (och som var slut) bestämde jag mig för att köpa den. Plåtasken är ju dessutom jättesöt och man tjänade ju nära tvåhundra på att köpa den nu. :)

2007-10-21 @ 03:21:48
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se
Postat av: sassa

skulle beställa nu men nu fanns bara asken kvar... vet inte om ja kan beställa den. d e för dyrt :/

2007-10-22 @ 16:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...