Dags att vakna upp ur feber-dvalan

Jag är trött på att vara trött och febrig. Idag tänker jag pigga upp mig själv efter gårdagens hemskhet genom att aktivera mig lite. Följande står på att-göra-listan:

*Sörja gårdagens hemska förlust, gnälla över domarbeslutet om Skröders inte alls så fula tackling, tycka synd om mig själv
*Rida och duscha hästarna
*Städa mitt rum och fixa iordning allt
*Sortera tidningar, böcker och liknande
*Sortera kläder (botanisera om lite i garderoben)
*Plugga (ny kurs som började i veckan som var. Gäller att läsa in allt jag missat)
*Maila studievägledare och försöka få tid för möte
*Maila om studentbostad i Sundsvall
*Titta på kurser till våren (måste försöka bestämma mig nu)
*Fixa lite med bloggen. Lite ny design är prioritet ett.

Söndagar är min dag för iordningsställande. Den dagen jag mer eller mindre reder upp mitt liv. Pluggar, sorterar diverse olika krims krams och rätt och slätt gör något åt ångesten jag haft över att inte ha gjort det och det och det tidigare.

Nu, stallet.

Kommentarer
Postat av: Annica

Snygg sida. Modo och Foppa är bäst! Krya på dig!

2007-10-07 @ 14:15:18
Postat av: Linda

Mina söndagar brukar också vara sådana då man fixar och donar med en massa. Typiskt söndagar :)
Jag håller med dig gällande kommentarer på min blogg från dig. MODO vinner aldrig med Zacke i mål, men igår kunde man inte lasta förlusten på honom. Men han behöver fler matcher så det där spöket kan försvinna snart.

2007-10-07 @ 15:01:34
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: Emma

Tack så mycket!
Men du, jag har allt i en text-fil, för det är så många som har frågat om gårdagen. Skickar det till din mail. =)

2007-10-07 @ 17:56:18
URL: http://courageo.blogg.se
Postat av: Sara

har du hunnit gjort allt de där??!! Vi såg Järnets änglar, kanske itne den bästa men däremot det bästa sällskapet hade jag:)

2007-10-07 @ 18:12:53
URL: http://slope.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...