Jösses amalia...

...Herregud!

Tottenham gjorde just 4-4 genom Kabaol, och detta är ju helt sjukt det. Herregud!

---

Vinst mot Brynäs, bra bra. Jag har tyvärr inte sett matchen (tack för det förbannade skit-universitet, eller nåja jag kanske ska skylla på min egen usla självdisciplin?) men vinst var huvudsaken. Lördagen var en mörk dag, på alla sätt och vis, så en vinst i det här läget var verkligen önskvärd.

I övrigt har jag just kommit hem från Norrland och nu ska jag fortsätta på min essä och sedan äta födelsedagstårta. Jag har ju trots allt fyllt 20, om nu någon kunnat missa det.

Lite uppdatering om veckan som varit kommer vid ett senare tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Emma

GRAAAAAAAAAAATTIS GRATTIS!! :D:D

2007-10-02 @ 05:57:17
URL: http://courageo.blogg.se
Postat av: sassa

marten nu snart ju! =)

2007-10-02 @ 23:22:44
Postat av: Anna

Grattis i efterskott! Fyllde du år den första oktober?

2007-10-03 @ 20:09:45
URL: http://annalindback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...