Oroande om Salle

Andreas Salomonsson blir enligt de första rapporterna borta i en vecka efter smällen igår, och det är förstås oroande. Jag hade hoppats att det inte skulle vara så illa, men nu får man hoppas att det inte är någon större fara utan att det räcker med en veckas frånvaro för elitseriens bäste skridskoåkare.

Skönt att ha Magnus Wernblom i topp i skytteligan. Där hör han hemma.

På torsdag är det HV71 som står för motståndet och på lördag Färjestad. Det ska bli intressant att se om MODOs spel från igår håller i sig. Jag kommer dock missa matchen mot Färjestad eftersom det är då jag ska göra högskoleprovet. Jag är sjuk idag igen och har tänkt ägna dagen/eftermiddagen åt fortsatt pluggande. Dels inför högskoleprovet och dels den hemtenta jag ska göra. Som grädden på moset har jag också kompletteringar från förra kursen att göra och det vill jag ta tag i så fort som möjligt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Såg inte matchen men hörde att vi vann :)
Yeah.. Magnus Wernblom, vilken man! ;) Han är från samma stad som jag faktiskt.. (skryter lite ;))
Krya på dig!

2007-10-23 @ 16:26:30
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Linda

Sorgligt att han åkte på en hjärnskakning :( Elitseriens bästa skridskoåkare är han helt klart, utan konkurrens :)
Werner är där han hör hemma!
Jobbigt att du är sjuk igen :/ Hoppas det går över snart!

2007-10-23 @ 17:58:53
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: Anna

Lycka till på högskoleprovet!

2007-10-24 @ 01:06:47
URL: http://annalindback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...