Paketet från Blush

Jag fick förutom armbanden också hem paketet från Blush idag också. Jag hade beställt den här plåtasken med tre stycken av Hanky Pankys trosor, samt Rosebud Salve Minted Rose.


                           


Jag är supernöjd! Trosorna är grymt snygga och hur sköna som helst. Färgerna stämde väl överrens med färgen som var på produktbilderna och de är utan tvekan mina nya favoriter. Så fort min ekonomi tillåter ska jag köpa fler i andra färger.

Även läppbalsamet var precis som jag hade hoppats. Det ger lite lagom med färg och känns vårdande. Dessutom blir det en lite kylande känsla av minten. Det blie mycket glans och det är god doft. Dessutom är burken faktiskt större än vad jag trodde, vilket förstås är ett stort plus.

Dessutom fick jag ett prov från Sampar. Det är en liten rosa tub som heter Lift Me Up Bust Cream, men den finns inte med på Blush hemsida ännu vad det verkar. Däremot finns den att läsa om samt beställa här.

image136


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...