Skillnaden mellan att vara ytlig och att vara djup...

Fröken Bitter gör det igen:

Matsal, Luleå


Fjortistjej: Alltså jag fattar inte varför vissa typ skär sig...

Lång tystnad.

Fjortistjejen (fortsätter): Jag menar, då kan man ju lika gärna typ plocka ögonbrynen eller nått... för det gör ju typ lika ont, och då blir man ju liksom snygg också!

rofl

Källa: www.tjuvlyssnat.se

Hela inlägget här.

---

Tjuvlyssnat är en underbar källa till humor, och Fröken Bitter är kung på att leta upp guldkorn och sedan slänga ihop en snygg rubrik till det hela.

image136


Kommentarer
Postat av: Fjoll

Psst.. Du vet väl att det inte är hon som har hittar på rubrikerna? De står färdiga över texten på tjuvlyssnat.se sidan ;)

2007-10-24 @ 18:13:02
URL: http://amorous.webblogg.se/
Postat av: Bitter

Fjoll var före, men jag rippar rubrikerna rakt av ;)

2007-10-24 @ 22:17:05
Postat av: Sandra

HAHA! Jag älskar tjuvlyssnat, tänk att det finns så mycket sköna människor ;P

2007-10-29 @ 09:58:20
URL: http://sandralundin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...