Hujeda mig

Under tiden som Fröken Bitter är och rastar pensionärer sitter jag här och försöker klara av att inte försmäktas efter MODOs förlust ikväll. Jag vet inte vad man ska säga riktigt. Herregud. 4-0 till Mora efter en period, och jag var mer eller mindre i upplösningstillstånd. Hur kunde detta hända? Men, MODO hämtade i alla fall upp till 4-3 och hade nära till en kvittering i slutsekunderna. Bättre än 4-0 i alla fall.

Kul att Brynäs visar vinnartakter i alla fall, och det är ju trevligt för Timråtattarna att få något att glädja sig över. På så vis blir det mindre bitterhet här uppe, så att säga.

---

Imorgon blir det först att åka och sola för att sedan ägna dagen åt shopping. Eller shopping och shopping... Fönstershopping är nog det rätta ordet faktiskt. Jag har just räknat ut att helgens hockey, utgång, bilresor och diverse annat tjoho kommer gå på långt mer än vad min extremt återhållsamma budget egentligen tillåter. Ska jag då kunna köpa både hårinpackning, skor och kläder som jag vill så får jag nog köpa det på Myrorna om jag ska ha råd med det, och någon hårinpackning från Myrorrna känns inte som ett alternativ. Jag får alltså prioritra.

Nåväl, hårinpackningen som det aldrig blev något köp av i tisdags är det jag tänker försöka prioritera. Förhoppningsvis har Sundsvall en inpackning jag vill ha. Där ligger minsann Karlstad Big City i lä. När jag glatt skuttade in på Min o min, den vad jag trodde superba håraffären i Karlstad, i tisdags upptckte jag att där inte fanns vare sig Kérastase eller Redken. Men alla andra märken fanns det minsann gott om. Suck.

---

Mitt liv består just nu bara av att plugga, så nu ska jag fortsätta med det samtidigt som jag försöker lista ut hur jag ska ordna upp det med tiden här uppe. För mycket att göra på för få dagar och därtill för kryptiska sms som gör mig nästintill hjrändöd... Ja hujeda mig.

Auf wiederschen.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag åker ikväll och kommer fram på lördag. =)

2007-09-28 @ 06:23:54
URL: http://courageo.blogg.se
Postat av: Anna

Jag har bara testat den vita burken, med orange lock. Den var bra, men jag tyckte att den tyngde ner håret. Var precis o köpte en ny inpackning nu, tog den gröna. Den ska tydligen inte tynga ner håret. Precis, det är ju en frisörsalong där inne. Dom är bäst, går alltid dit när jag ska klippa mig eller köpa nåt. Nu när jag köpte inpackning så fick jag lite extragrejer för att kerastase firar nåt jubileum. Fick en borste, med äkta hår, prov på shampoo och balsam och ett häfte mer lite rabatter. Kanonbra! Dom lär ju ha nåt sånt erbjudande i alla salonger som säljer kerastase...

2007-09-28 @ 13:23:44
URL: http://annalindback.blogg.se
Postat av: Anna

Förresten... Du måste ju skaffa dig ett dreamteam. Det är ju skitkul:)

2007-09-28 @ 13:26:17
URL: http://annalindback.blogg.se
Postat av: Linda

Alla har inte kommit ut i Sverige en, men de släpper några lite då och då :) Så alla lär komma efter ett tag. Det kommer nya i USA hela tiden också. Yes, jag läste de i USA...men funderar på att köpa de på svenska. En kul grej att ha :)
Jag vet inte om det blir LLA den 13:e, vill gärna det. Men vet inte hur det ser ut med flytten riktigt, så jag vågar inte boka in något redan nu. Men om det går så kommer jag! Ska du dit?

2007-09-28 @ 20:54:49
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: Sandra

Haha ibland får man sjuka kommentarer, har du fått det någon gång? :P Okej, bättre lycka med inpackningen då :) Säg gärna vilken du köper :)

2007-09-28 @ 23:07:12
URL: http://sandralundin.webblogg.se
Postat av: alexandra

Fin blogg :D

2007-09-30 @ 12:05:52
URL: http://Aliza.webblogg.se
Postat av: blondinen

haha tja! jag ska till arvika på fredag, bodde inte du där? ;D ska tydligen festa hela helgen.. gött! :D

2007-09-30 @ 19:44:39
URL: http://deluxee.blogg.se
Postat av: Linda

Grattis i efterskott :) Kunde inte kommentera din blogg igår, men nu går det. Hoppas du hade en bra födelsedag. Kram

2007-10-01 @ 07:41:56
URL: http://persson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...