...Och även Enström visar klass

Det är inte bara Nicklas Bäckström som imponerat under sina inledande träningmatcher i NHL. Även Tobias Enström visar hög klass.

Guldhjälten från MODO kommer med största sannolikhet att få en hellyckad säsong i Trashers, i alla fall om han fortsätter som han nu börjat. Inatt fick han mest istid av alla när Atlanta slog Florida Panthers med 4-1. 26 minuters uppvisning av Enströms makalösa passningar och fina rörelseförmåga fick Atlanta-fansen njuta av.

Herregud, vad jag saknar Enström i MODO. Tack gode gud för att NHL-säsongen snart startar så jag får hålla koll på honom där.

---

Nu ska jag och Fröken Bitter iväg och rida och därefter väntar pluggande i fem långa timmar under tiden som jag tänker tvinga Fröken Bitter att slava för mig och mata mig med vindruvor, eller kakor. Det värsta är dock att jag riskerar att få höra hennes bitterhet när Timrå förlorar. Men förhoppningsvis kan jag stänga av det tjafset och istället njuta av MODOs seger över Mora.


Kommentarer
Postat av: Linda

Kul när det går bra för våra MODOiter i NHL, saknar också Enström i MODO :( Speciellt ikväll, då hade han behövts! Surt att matchen slutade som den gjorde...de var så nära på slutet att sätta in pucken i mål!

2007-09-27 @ 22:52:33
URL: http://persson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...