Prenumerationserbjudande på SOLO

En av mina absoluta favorittidningar, SOLO, har just nu ett kanonerbjudande till nya prenumeranter. Man får just nu 6 nummer inklusive hela första säsongen av Grey´s Anatomy på DVD för ynka 199 riksdaler.


image73



Jag beställde direkt och min rara lilla bror ska helt enkelt få stå för inbetalning som en födelsedagspresent till mig. Det är en betydligt bättre present än den present han gav mig för några år sedan när jag fick en bok med titeln "Stoppa Foppa!"  Bara titeln skvallrar om att presenten inte var allt för uppskattad. Ännu värre blev det dessutom av att det var jag som köpt boken och gett honom i present några månader tidigare... Min snika bror är minsann inte mycket att hänga i granen, inte.

Nu blir det mer läsning om globalisering. Jag som alltid har haft svårt att somna har nu hittat det perfekta sömnpillret. Det är minsann inte så dumt att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...