Benen går ingenstans

Salle blir kvar!

Nu har han skrivit på för MODO och allt känns tip-top. Jag är ändå ganska sansad, inga glädjetårar liksom. Det var ju aldrig någon som trodde något annat än att han skulle skriva på för MODO, inbillar jag mig. Men som sagt, älskade Salle stannar i MODO. Och så levde de lyckliga i alla sina dagar...

---

Mikael Renberg tvingas sluta med hockeyn, Samuel Påhlsson ska inte spela VM och Flyers lyckades inte ta sig vidare till kvartsfinal inatt utan fick se Niklas Bäckström fixa en sjunde och avgörande match. Det där är nog största orsaken till att det inte kommer några glädjetårar.

Nåväl, jag ska i alla fall glädjedansa ända bort till macken och köpa SOLO och toapapper.

image341

Kommentarer
Postat av: Linda

Yeah, the sexy man with the sexy legs är kvar! det gör en glad :D

2008-04-22 @ 17:01:39
URL: http://persson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...