Dagens i-landsproblem

Youtube har blivit galet. Man hör inget, trots att högtalaren är i botten. Man kan ju bli galen för mindre.

Men, alltså, nu tycks det ha skett ett mirakel. Från datorn till TV:n. Jag och TV:n kommer bli tighta vänner igen. Som jag längtat! Imorgon börjar Desperate Housewives. Två avsnitt, dessutom. Och som om det inte var nog med det är det Sjunde Himlen också. Helt underbart!

Tyvärr är Sjunde Himlen dålig tid eftersom jag måste in till stan och fixa med diverse plock. Hela morgondagen består av tusen saker att göra så jag har ingen aning om hur TV-tittandet ska hinnas med. Å andra sidan känns det som att jag helt enkelt får stryka något. Typ äta mat och så. Diska och annat tjafs kan jag nog också skjuta upp.

Matchen börjar fyra inatt. Jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det. Jag måste lägga mig i skaplig tid och kan inte sitta uppe och lyssna. Men jag vet inte om jag vågar lägga mig. Förlorar de då så... Ja, ni vet. Nä. Jag får plugga nu istället för imorgon. Är det match så är det match.

Just det! Mina älskade tofflor försvann spårlöst för några dagar sedan, men nu är de tillbkaka igen. De låg under Jojjos madrass. Nu är jag lycklig. Tofflorna är ett riktigt lyckopiller!

image351


Jag är inte helt klar med hur det blir med Thin Lizzy/Alice Cooper kontra R.E:M heller. Och vad jag ska söka i höst är heller inte bestämt. Jag är så bra med, verkligen.

Dagens lista:
Dagens snällaste: Världens bästa mamma. Igen. Fast att jag inte är värd det. Men jag lär mig.
Dagens dummaste: Min besynnerligt hemske bror. Ta och betala nu!
Dagens snyggaste: Paintbilden jag knåpade ihop på mig och Kung Forsberg. Alltså, jag ska inte visa på grund av min ovilja att ge Den blonda Häxan men för livet; men det blev grymt snyggt.

Det där med dagens lista var längesen. Har jag nog inte gjort sedan gamla bloggen tror jag. Nåväl, det har väl ingen större betydelse.

image341

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...