Men stup ner då för fan!

De omtalade tavlorna är inte riktigt tillfreds med vart jag placerat dem. De stuper ner lite titt som tätt och jag börjar få ett psykiskt sammanbrott över förödelsen. Jojjo skulle såklart dit med sina klåfingriga fingrar och rätta till. Och dessvärre så gjorde hennes insats att de faktiskt satt uppe. Jag fick alltså känna mig dum som inte kunde lyckas sätta upp tavlorna, min konstnärliga bakgrund och familjehistoria till trots.

Men, nu trillade de ner ändå. Johan Davidssons 4-1 blev en sådan spik att tavlorna trillade ner med ett brak. Igen. Men det positiva är att Jojjos prestation alltså inte var mycket att hänga i granen. Det står med andra ord 0-0 till oss båda.

På tal om Davidsson. Ganska bra match av honom idag va? Vi nöjer oss så. Att hylla spelare i andra lag än mina egna är inte riktigt min grej.

Men i alla fall, skönt med HV-seger. Philly vann ju inatt och nu är det bara att Avs hivar hem en seger så ska detta nog bli bra detta. Imorgon är en hård dag så jag behöver en bra start.

image341

Kommentarer
Postat av: Therese

Stort att HV nämns i typ samma andetag som Philly och Avs, haha. Kul att du håller på HV, tror att de flesta hoppas att LHC vinner faktiskt. Blev extra glad av att läsa att du gör det mest för min skull. Trodde inte att MODO-supportrar kunde vara så snälla. ;)

För övrigt började jag nästan gråta när jag läste ditt inlägg om MODO och ett-årsdagen. Jag vill så innerligt uppleva samma känsla i helgen.

2008-04-15 @ 14:52:41
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5326

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...