Mitt hem, min borg, mitt land

Jag tycker jag har bedårande god smak, men tyvärr är jag ju nästintill ensam om den saken. I alla fall, här är mitt nya hem. Blir ni förfärade, så kom då ihåg att jag bor här, så helt genomfult är det alltså inte.


            


       


   


Nu fick jag just höra följande:
- Du är trash personifierad Morran!

Tja... Smakfullt är det kanske inte. Men vill man ha, så ska man ha. Jag tycker som sagt att det är bedårande! Och vänta bara till dess att jag får upp tavlorna på väggen istället för ståendes lite hipp som happ med plasten kvar, samt att jag får upp lite bilder på Kung Forsberg. Då blir här riktigt kungligt.

För att inte verka ha genomgått en total personlighetsförvandling kommer här det negativa:
1. Duschen är trasig och helt galen. Misär.
2. Fönstret går inte att stänga annat än när han själv behagar. Misär.
3. Badrummshyllorna är byggda för personer av manligt kön. Manliga sådan alltså, inga med intresse för hud- och hårvård. Misär.
4. TV:en är pytteliten. Misär.
5. Jag har inga blommor till mina blomkrukor. Misär.

Nej, plugga var det.

image341

Kommentarer
Postat av: Emma

du har ju riktigt mysigt ! jag såg nog modo-bäddsetet där på hyllan bredvid sängen ; ) oxå tyckte jag mig ana en kenzo-parfym. det vill säga samma kenzo-parfym som JAG har ! : )

2008-04-02 @ 12:34:12
URL: http://emmaeliz.blogg.se
Postat av: Linda

Vad fint och mysigt du har det :)

2008-04-02 @ 15:44:35
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: Anonym

Men vad tusan? Står kycklingsalladsburken (färdkosten) kvar på bänken än? Vi åkte ju hem tillbaka i fredags...och du har både diskmedel, diskborste och soppåse.

2008-04-02 @ 16:14:59
Postat av: Stockholmsfjollan

Nästan ombonat, tycker bokhyllan framför allt ser riktigt cool ut. Men har du sovtrosor i en korg på golvet? Why?

(och ja, jag ser att det är dina sovtrosor. ljug inte nu)

2008-04-02 @ 23:23:02
URL: http://amorous.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...