Nu blir det som det blir

Jag ska på både Alice Cooper/Thin Lizzy och R.E.M. Vill man, så vill man. Då ska man inte behöva sitta och dra lott över vad man ska välja. Så nu får jag helt enkelt betala detta och leva fattigt. Jag får ju tillbaka på skatten och får se den summan som betalning för det här.

Att skattepengarna egentligen ska gå till hjälp att bekosta min USA-resa får jag glömma bort så länge. Ibland måste man tänka positivt. Hoppas på lite flyt och faktiskt räkna med det också. Man kan inte alltid räkna med elände.

Nej, nu hoppas jag att Kung Forsberg och jag hookar upp i sommar och att han därefter bjuder mig på denna USA-resan. Det tror jag han gör, bara han får märka av mina positiva sidor. Då går allt som smör sedan!

Nu spikar vi det. Och nu blir det telefonsurrande och snygg-Kevin i Sjunde himlen.

image341

Kommentarer
Postat av: Emma

bra val , marie. bra val ! : )

så fort foppa träffar dig kommer han falla pladask. sen kan han försörja dig resten av livet. och kanske köpa en bil till mig ?!

2008-04-15 @ 20:16:11
URL: http://emmaeliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...