Tänk att man alltid ska bli bortglömd...

Återigen glöms jag bort. Ingen tänker på mig när experterna ska säga sitt. Det tycker jag är illa faktiskt. Nåväl, jag är van att få göra allt själv, så även denna gång.


image349

(Jodå, bilden är ett montage. Gjort med mina bedårande skills i paint!)
Originalbild: NHL


Fast, kanske tänkte de att jag inte skulle vilja svara? Jag brukar ju aldrig vilja gissa, tippa och trixa när det gäller mina egna lag. De kanske inte glömde utan helt enkelt tog för givet att jag skulle avstå? Så var det nog. Men, nu har jag ångrat mig. När ens principer och ritualer inte fungerar gäller det att hitta på något annat. Så nu vill jag faktiskt tippa jag också.

Här kommer inga analyser eller kringsurr. Jag ska gå rakt på sak (jag övar ju på det!).

Colorado och Philadelphia går vidare ur första rundan. Övriga lag bryr jag mig inte om, för det blir dessa två lag som möts i finalserien nämligen. Där avgör Kung Forsberg kalaset i match sju genom att först agera briljant framspelare till samtliga Avs-mål för att sedan själv sätta vinnarpucken. Sedan gråter vi alla ikapp när Stanley Cup-segern är ett faktum. Sedan bölar vi oss till extas när kapten Sakic låter Kung Forsberg lyfta bucklan.  Och våra liv är åter fulltaliga. Eller fullkomliga heter det väl.

Nu är det bara en timme kvar!

image341


Kommentarer
Postat av: Emma

du gör dig riktigt bra där mellan karlarna ! : )

2008-04-10 @ 17:56:05
URL: http://emmaeliz.blogg.se
Postat av: Emma

ja , precis. slipsen skulle liksom vara pricken över i !

haha ! det är sylt ! tack och lov : )

2008-04-10 @ 20:58:01
URL: http://emmaeliz.blogg.se
Postat av: Emma

ja , görne ! ska vi fara tillsammans ? : ) jag vet inte om det är nån som är sugen att haka på...

2008-04-11 @ 23:07:01
URL: http://emmaeliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...