Vad gör man när man måste se båda men måste välja ett?

18 juli gästar Alice Cooper och Thin Lizzy med flera Swedbank Arena. Guld! Jag har bokat två biljetter men vet ännu inte hur jag ska göra. I höst kommer R.E.M till Stockholm och eftersom jag knappast har råd med båda evenemangen verkar det som att jag måste fatta ett beslut. Fort. Nu, helst igår. Hur tusan ska jag göra nu då? Jag som är känd för att behöva tid på mig för att ta ett beslut. Hade inte jag sängen intill väggen skulle det ta mig en hel dag att komma upp eftersom jag skulle ha beslutsångest över vilken sida jag skulle gå upp på...

---

The God gjorde inatt sitt första slutspelsmål och blev kallad monster på grund av sin briljans. Men Wilds tog hem matchen. Likaså gjorde Washington. Det blev alltså två förluster. Men HV vann i alla fall, alltid något.

---

Fröken Johanna är som sagt här på besök. Och imorgon funderar jag lite smått på att dra till Stockholm. Om någon vill ha mig? Blonda häxan? Stockholmsfjollan?

Kvällens schema är inte riktigt bokat ännu. Just nu ligger Jojjo inbäddad i täcket och slöglor på TV. Vi får se om det är dagens förförfestande eller om det helt enkelt blir kvällens huvudaktivitet.

Igår hade vi i alla fall kul, och nu är pengarna slut. Så det kanske är lika bra att sitta kvar här. Vi får se...

image341

Kommentarer
Postat av: Lasse

Inga svårigheter att välja. Thin Lizzy alla dagar i veckan. Tyvärr finns ju inte längre Phil Lynott men musiken duger gott...

Såg dom live några gånger 80-83... Opps! Är jag så gammal..? Och dom minnena kommer nog sitta i...

Jämfört med R.E.M...? Gå du på Lizzy m fl... Kanske ser du en gammal avdankad "Rocker" med grå tinnigar vansinngt och definitivt i otakt hoppa lyckligt upp & ner... Hjälp honom om han behöver...

2008-04-12 @ 19:28:02
URL: http://battrehockey.wordpress.com/
Postat av: Stockholmsfjollan

KOm kom, du är välkommen! Jag jobbar som ett svin, men du piggar upp! Hur länge ska du stanna? Kom!

2008-04-13 @ 17:06:51
URL: http://amorous.webblogg.se
Postat av: Linda

Haha...det är ju en självklarhet när det gäller mig ;) Det är sjukt vad tiden går fort, men man kommer ihåg det som igår :)

2008-04-14 @ 14:32:25
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: Anna

Det är väl inte så mycket att snacka om? R.E.M ska du ju välja :) Har du bestämt dig?

2008-04-14 @ 19:30:30
URL: http://annalindback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...