Avdelning: phuuu....


Bild: Aftonbladet


Testet tycks ha gått bra.

Kung Forsberg gjorde hattrick och hade allmän lekstuga ute på isen när Icebreakers slog Luleå med 11-4. Mums!

Ja, jag vet att man inte ska dra en endaste växel alls av en uppvisningsmatch, men det är ändå svårt att låta bli att hoppa och tjimma och ha sig just nu. Nu vill jag bara höra hans egna ord om hur han tyckte det kändes

Uppdatering: Och nu är det bara att hoppas han tycker det känns bra i nästkommande match och på söndag om det blir spel då...

Nu ska jag se Satc och sedan förbereda för jobb imorgon. Gonatt.



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag väntar med samma spänning jag också på att få höra hans egna ord :)

2008-08-05 @ 22:33:59
URL: http://persson86.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tackade nej. Tror det var rätt val. Smider lite planer nu och då känns det ännu mer som rätt val. Hoppas inte bara jag får ett tokryck och fetångrar mig sen.

Alltså, är du tredje reserv till journalistprogrammet på 120 poäng (eller var det nu är)? Det är ju asbra! Värsta grejen. Grattis. Fast vänta, är du tredje reserv efter andra omgången? Då kanske det är lite svårare. Men du kan ju söka den grejen som jag kom in på nästa år. Då blir ju utbildningen nästan likadan.



Nej, solen skiner icke i Karlstad. Den har varit bortrest sedan i fredags :S Smet den upp till Timråland?

2008-08-05 @ 23:09:45
URL: http://annalindback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...