70 000 kronor för att mörda?

Galet.

Okej, jag ska först göra klart att jag inte skulle mörda för någon summa i världen (förvånande va? Särskilt från någon så pengakåt som jag) men just den summan fick mig att reagera. 70 000 kronor. Säljer sig folk så billigt? Jag trodde nog att det skulle handla om ett betydligt större belopp än så. Det är ju ändå en före detta  NHL-spelare (om än högst medioker sådan) och inte en vanlig Sven Svensson. Ej heller en maffiagangster som säkert gladeligen skulle betala samma summa för att ha ihjäl någon med hammare och skruvmejsel. Man kan ju tycka att torpeden borde kräva mer pengar med tanke på vem som ville ha dådet utfört. Eller ja, nu har jag ju ingen koll på Mike Dantons ekonomi och kan inte påstå mig ha minsta lilla insyn i hur det egentligen ligger till, men jag utgår från min starka sida, det vill säga vanlig hederlig simpel logik.

Nåja, nu handlade det ju inte om den historien utan snarare deras blogg. Vad gör man inte för att locka läsare? Det är ju ganska fascinerande att man kan gräva ner stridsyxan så där. Själv borde jag nog lära mig ett och annat om det. Gällande bloggen så blir den nog populär, men jag avstår helst. Detsamma gäller om Sean Avery skulle få för sig att börja blogga.

På tal om torpeder fick jag ett rejält sug efter revolvermän nu. Jag skulle göra mycket nu för att mysa ner mig i sängen med Frank Grasyon och Luke Macahan. Men, jag får nog skippa den tanken och försöka plugga lite istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...