Morgonstund utan guld i mund

Jag har suttit uppe sedan klockan sju. Utan anledning. Så här har det varit flera dagar nu och jag kan inte hålla med om att det är särskilt trevligt med att gå upp onödigt tidigt. Ingen annan är vaken och ringer man någon så får man antingen inget svar eftersom de sover, eller så får man en utskällning för att de, just det, sover. Alla andra har liksom tagit över min roll här i livet.

Idiotiskt att de inte har Disney Channel här hemma. Det hade varit en fröjd nu när jag väntar på att andra ska vakna till liv. Nåja, jag ska nog hoppa in i en snorkall dusch och fixa mig så jag är klar att åka in till Arvika Big City så snart de andra orkat masa sig upp. Murke står på tapeten idag tror jag.

---

Claude Lemiux gör comeback också. Här hade det kunnat bli tusen olika ord för att visa min stora glädje, men nu blir det bara ett: Kul. För så där jättekul att han ska spela i Sharks tycker jag faktiskt inte att det är. Hade han skrivit på för ett visst annat lag så hade det som sagt varit en annan sak.

---

Småkronorna fick det lett igår, och jag kan bara hålla med Anna om att det inte skulle vara helt fel om man kunde klicka hem Erik Karlsson. Fast efter finalen då, förstås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...