Tåg med miljoner vagnar och inte ork att gå igenom alla

Skönt, Flyers vann.

Det som är oskönt är att jag inte har gått och lagt mig trots att jag hade bestämt att det skulle bli tidig natt idag. Men som vanligt så föll den tanken. Varför ska det vara så svårt att lyckas med? Jag önskar mig lite mer självförakt och självhat just nu. Det gör att man tänker lite vettigare, det vill säga lite mindre, och helt enkelt går och lägger sig istället för att tro att man ska kunna nyttja natten till att få en massa vettigt gjort.

Återigen går bloggandet på sparlåga. Jag vet inte riktigt varför eftersom jag har hur mycket som helst jag vill skriva. Men tiden och energin räcker inte till och därför sållas det mesta bort och istället blir det mindre energikrävande inlägg när jag väl orkar få ner något. Jävligt onödigt. I alla fall så har jag gjort ett snyggt och välskött ryck med både det ena och det andra nu och därför känns det som att bloggandet kan få komma på tur härnäst.




Nu ska jag lägga mig och drömma om det här.



Kommentarer
Postat av: Anna

Morran: Mr R vet allt. Så ball.



"Grattis... Ni var bättre"? Haha. Det var längesen någon definierade mig som ett FBK-fan. Visst, sympatier har jag ju fortfarande, men att säga "ni" kändes värsta magstarkt :P Man blir ju så avtrubbad till slut.



Hur mår du i övrigt? Vad ska du läsa nästa termin?

2008-12-03 @ 18:59:00
URL: http://annalindback.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh, vilken skön bild. Den får en att vilja se Mr Forsberg på isen igen, saknar det!

2008-12-03 @ 19:01:10
URL: http://persson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...