Dagens

(Kvalar in på topp tre-listan över årets sämsta rubriker, men jag skyller på att jag är sjuk).

Plugga. Check.
Diska och tvätta. Check.
Söka sent till kurs. Check.
Se Ducktales, Räddningspatrullen, Luftens hjältar och Långbens gala gäng. Check.
Vara bitter och grinig över nattens förlust. Check.


image276




Ja, då var det bara dagens höjdpunkt kvar att förbereda sig inför. Timrå-MODO och jag är laddad till tänderna. Turtrosor på? Ja, givet. Dessutom har jag en alldeles fantastiskt utarbetad avslappningsövning att ta itu med innan matchstart. Ger inte den tur så är det illa. Grey´s anatomy med tillhörande choklad och sedan stallet innan matchstart. Gött!

image238


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...