"Det är ju bara ett par händer. Mina händer."

Okej, Dr Karev ser slibbig ut. Jag måste tyvärr hålla med, och det gör mig bedrövad. Men, ändock är han det hetaste som visats på TV (hockey undantaget) på flera, flera år. Ja, tillsammans med Tom i Desperate Housewives förstås.

Nu ska jag mysa i soffan ännu lite till. Sjukt roliga och charmiga Linas Kvällsbok står på tur. Jag är lite småförtjust i han som spelar hockeykillen där. Ska jag vara ärlig blev jag kär i honom redan när jag läste boken (som såklart är bättre än filmen), vilket är lite pinsamt. Jag har nämligen inte fallit som en fura för en tecknad varelse sedan jag var minimal och blev galet förälskad i Joakim von Anka, Gizmo Duck, Darkwing Duck och alla de övriga huliganerna.


image284

"Det är ju så i förhållande, att man får ge och ta, det har Malin sagt. Så jag får väl ge Danne mina händer helt enkelt. Det är ju inte hela världen. Det är ju bara ett par händer. Mina händer."


Fick hem min beställning från H&M idag också. Jag är grymt nöjd, för en gångs skull. Beställde tre cardigan i rosa, svart och mörkgrön för 59.90 kroonor styck och tänkte att de blir bra som slit och släng-kläder. Men, de var riktigt fina och jag är glad att jag tog tre och inte en.

Men, Linas Kvällsbok nu som sagt.

image238


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, han är ju med i Mer-reklamen också! ^^ Men det finns en till i DH är som är het. Majk Delfinoooo! Oh, såg du avsnittet när han skulle rädda Susan i sjön och slänge av sig tröjan..? Uhh. XD

2008-02-21 @ 00:31:50
URL: http://courageo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...