Ny medlem i Lisas fanclub

Jag har hittat ytterligare en blogg att sätta upp på listan över mina favoritbloggar. Lisas Fanclub är mästerlig och bara bloggtiteln ger härliga rysningar. Precis min stil! Är jag avundsjuk över att jag inte döpte min blogg till Morrans fanclub? Ja, klart jag är.

Lisa kommer från Sunne, det är alltså en värmlänning och därmed ger det extra poäng redan från start. Ta er tid och läs lite också så förstår ni varför bloggen är värd ett hyllningsinlägg. 

---

Tre Kronor - Slovakien igår? Ja, Krizan var ju bra det lilla jag mäktade med att se.

---

Pluggandet fortsätter och ikväll ska jag klippa mig. Eller ja, det är bara luggen och kanske topparna som ska få sig en omgång så det är knappast tal om någon större omvandling. Dessutom har jag ett paket från H&M att hämta ut med lite fynd. 200 kronor för en hel drös med underkläder och ett träningsset. Fint! 

Jag hade planer på att dra på hockey efter att ha varit hos frissan, men pluggandet får gå före även den här gången. Uppsatsseminarium imorgon så det känns som jag behöver tiden till att förbereda mig inför det.

image238


Kommentarer
Postat av: Lisa

I love you for loving me!

2008-02-06 @ 22:10:51
URL: http://lisasfanclub.blogg.se
Postat av: Anna

Haha, shit vad du svarar sent på kommentarer. Jag var tvungen att tänka efter vad det hela handlade om:P

Ja, du lär väl vara liiite förtjust i Arvikapöjken Johansson:)

2008-02-07 @ 21:34:23
URL: http://annalindback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...