Vem bryr sig om att förhållandet gått åt helvete?

Det är inte bara jag. Jag har myst över vad som skrivs på Avalanches forum och nu läste jag det här, sjukt roligt!

image291


Inte nog med att han är världens bästa hockeyspelare, han är dessutom räddaren i nöden i alla, alla lägen.

Kolla in forumet och läs de glada minerna!

Denver i vår? Fan, pengar, pengar, pengar. Vilken soppa. Men kanske. Slutspelet skulle det ju få bli i så fall, blir för snabbt inpå annars. Men att åka till Denver när man ska plugga kurser som håller på fem veckor var känns inte så smart. Men å andra sidan, vem bryr sig om studier i det läget?

Man kanske kan tälta. Sedan tar vi jobb som rodeoryttare så löser det sig. Rodeo, det kan ju jag (tack Guldlock).

Så, Denver någon?


image238


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...