Min egen Paris Hilton

Den blonda häxan, även kallad Paris Hilton, pratar med mig på mitt eget sätt - hockeysnack.

Hon förklarar och uppmuntrar i form av diverse hockeytermer. "Tänk dig att du spelar boxplay, hur gör du då?" frågar hon mig. Sedan fortsätter hon. "Tänk defensivt! Puck ur zon! Enkelt ska det vara!" Dessutom tacklar hon hårt och visar ingen nåd för feglir. Poletten börjar äntligen trilla ner.

Min lilla fröken Paris är universums bästa på att slå in saker i skallen på en. Tack för att du är där och puttar mig över kanten när du behöver lite skadeglädje, men också likväl är den som drar upp mig igen.

image219


- Du milde! Blir jag hyllad i bloggen nu igen? Ja, det vad ju befogat så full som jag är


Ni andra ligister! Det kanske är dags för er att hugga i lite så ni också kan bli så här fint hyllade? Det skulle ju inte skada att få ge någon annan än häxan cred, för en gångs skull.

image136



Kommentarer
Postat av: Din egen Paris Hilton

Tja, inte för att jag vet om jag nånsin använt uttrycket "puck ur zoon", men annars är jag inte så illa pinkad när det gäller hockeytermer :D

Tänk om du kunde lyssna på mig också...

För övrigt tycker jag det är bra att du creddar mig mest, fortsätt med det!!

2008-01-09 @ 21:26:10
Postat av: Stockholmsfjollan

HAHAHAHAHAHAHA! *massor av rofl-smilies*

Det spelar ingen roll att Häx får fler hyllningar än mig när hon är så här toksnygg på bild! Du har just räddat min dag Morr. Fy fan! :D

*skrattar lite till bland pappersvändandet på jobbet*

2008-01-10 @ 09:08:33
URL: http://amorous.webblogg.se
Postat av: Parishäxet

Fjoll: Och då har du inte ens hört vad fotografen säger om bilden! :O :D

2008-01-10 @ 14:33:08
Postat av: Stockholmsfjollan

Häxet: Du får viska det till mig sen. Om jag skrattar mycket mer på jobbet kommer de tror att jag är galen! ;)

2008-01-10 @ 16:37:33
URL: http://amorous.webblogg.se
Postat av: Morran

Ja, håll er till viskningar. Detta är inget forum för snusk!

I övrigt kanske du inte sagt zoooooooooon, men det är av obetydligt värde. Jag kan inte minnas allt du säger i tid och otid.

2008-01-11 @ 02:28:54
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...