Sex icke korrekta åsikter

Vi har väl alla en och annan åsikt som på något vis bryter mot normen? Antingen vad gäller att inte vara politiskt korrekt, moral och etik eller som på något vis avviker från vad de flesta andra tycker och tänker. Eller helt enkelt någon åsikt som ofta leder till mer eller mindre hetsiga diskussioner,

1. Jag är supertrött på alla diskussioner om miljön, växthuseffekten och hela baletten. Förslaget om platspåsarna nu senast var bland det dummaste jag hört.
2. Jag tycker att piercingar är fult i alla lägen (möjligen undantag navelpiercing och mouche eller vad tusan det nu heter). Ingen människa blir snyggare med en piercing.
3. Jag förstår inte problematiken och förfäran över att catwalkmodellerna är magra. De SKA se ut på det viset.
4. Jag anser att boken Män är från mars, kvinnor från Venus är en trevlig bok som inte alls är upprörande.
5. Jag tycker det är mycket viktigare att jag får en bra plats på bussen/tåget/bion/och så vidare än att någon annan får en så bra plats. Enkelt uttryckt vill jag ha det så bra som möjligt, och att det nuggar lite i kanten på andra gör mig inget.
6. Jag tycker Ebba von Sydow är helskön.

Jag skulle nog kunna fortsätta rada upp åsikter som på ett eller annat sätt kan bryta mot (någon sorts) normen. I övrigt ger jag mig själv lite beröm för att jag fattat mig kort och inte svävat ut i långa och djupa förklaringar till varför jag tycker si och så.

Andra finfina exempel på mer eller mindre avvikande åsikter:

image228

image229

Sjukt kul!

Kom igen nu, vad har ni för "icke korrekta" åsikter?

image136


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hoppas verkligen att du kommer att gilla Gossip Girl, för man kan inte bli besviken på den serien :) Den går inte att missa!

2008-01-16 @ 10:15:52
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: Anna

Ehhh? ---> http://tankensljus.blogg.se/1200392961_hll_er_undan_foppa_ko.html?832A73EB-0D15-C8D9-5ABB794C4571F947

2008-01-16 @ 16:16:38
URL: http://annalindback.blogg.se
Postat av: Emma

18 poäng i sträck nu, verkligen behövligt. Hade det inte hänt något efter den som det kändes oändliga svackan hade det kunnat gå illa. ÄLSKA MODO!

2008-01-16 @ 18:20:50
URL: http://courageo.blogg.se
Postat av: Elon

HAHAHAHAHAHAHAHAH!
Alex åsikt var ju för skön!
/Elin (Beauty_Boss @buke)

2008-01-16 @ 20:10:03
URL: http://elonkilian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...