Tänk om man skulle...

...ta och komma igång med träningen?

Jag har ju trots allt en träningsväska...

Om det bara fungerar rent ekonomiskt ska jag tvinga Stockholmsfjollan och FBK-trollet att börja träna så jag får lite draghjälp. Jag behöver en hare som motivation!

Genialt vore det med ett pass box och ett pass puls i veckan och sedan två pass simning samt en stund i gymmet på det.

Men, det handlar ju inte bara om att jag är lat. Det är ju pengarna det stuper på också. Men som sagt, nu har jag ju åtminstone en träningsväska, så det enda som återstår är ett träningskort, simkort, skor och en gnutta motivation. Det borde jag kunna mäkta med, tycker man.

image222

Räcker det här som motivation, mån tro?

---

Avs leder med 2-0 nu efter att Stastny och Finger målat. En period kvar nu, så det är bara att hoppas det går vägen. I nuläget ligger Colorado på slutspelsplats men de ligger där och väger hela tiden och det ätr på mina nerver. Upp och hoppa! Kul att Stastny fortsätter producera poäng! Han fick en grym inledning på säsongen och min käre far var snabbt framme med sin cyniska näsa: "Ja, nu kan det bara gå sämre!" Men som sagt, Stastny fortsätter leverera.

---

Nu ska jag skriva lite till, sedan får jag se om jag orkar sitta uppe mer. Funderar på att ge mig själv några timmars sömn innan uppstigning och fortsatt skrivande.
image136


Kommentarer
Postat av: Stockholmsfjollan

Mmmm.. Alba! Hennes kropp vore inte fel att ha!

2008-01-16 @ 09:17:32
URL: http://amorous.webblogg.se
Postat av: Linda

Den där kroppen skulle man inte tacka nej till :) Det är bara att köra på hårt med träningen!

2008-01-16 @ 10:13:16
URL: http://persson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...