"Vi bor i Värmland, då håller vi på FBK."

Därför får inte jag se MODOs matcher mer än då och då. Idag var en sådan inte-då dag och jag gick därmed miste om att se Magnus Wernblom göra hattrick. Nåväl, trots att jag återigen missade något jag verkligen ville se så är det viktiga att det bev tre sköna poäng. Sex raka segrar i Elitserien nu, galant!

---

Idrottsgalan igår. Jerringpriset till rätt person (en liten tröst för sortin ifjol!), Peter Forsberg på plats, Sven Tumbas hederspris, Peter Settmans sköna programledarstil och alltid lika roliga Babben Larsson var galans absolut största behållningar.

I övrigt tycker jag Cecilia B Jonsson borde skaffa sig ett nytt jobb. Som så kallad modeexpert borde väl hon om någon förstå att Kung Forsberg alltid är rätt! Även om han så hade valt att gå till galan med smör i håret och iklädd en sopsäck.

---

Nu blir det lite Sunes Jul och sedan ska jag ta itu med mitt stora orosmoment. Skulle vara skönt att fixa till det där nu så jag kan släppa ångesten.

image136

Kommentarer
Postat av: Linda

Bara för man bor i Värmland måste man inte hålla på äckliga FBK! och se hur det gick för dem igår :P
Men däremot vann våra kära grabbar och det gör en glad, viktiga poäng nu!
På tal om alla "mode-expterter" som dissar Foppa, så vet de inte vad de talar om. De är avundsjuka bara för att de inte är som han :)

2008-01-16 @ 10:15:04
URL: http://persson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...