1, 2, 24, 28...

I torsdags, lagom till dess att jag kom till Sundsvall, så fick jag också mitt antagningsbesked. Jag kom in på mitt andrahandsval, Grafisk design och står som reserv till Journalistprogramet.

I nuläget har jag inte bestämt mig för om jag ska tacka ja till att stå kvar som reserv till Journalistprogrammet, eller om jag ska bestämma mig för andrahansdsvalet direkt istället. Jag är 24:e reserv vilket innebär att chansen/risken att komma in på Journalistprogrammet ändå  inte är särskilt stor.

Men, vi får se. Jag har fram till 28:e på mig att fundera och jag brukar ju vara duktig på att vänta till sista sekunden.

Nu blir det sängen, gonatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...