En snabbis

Då var det dags igen. De här obloggiga perioderna tycks komma alltför ofta numera. Men det ahndlar helt enkelt om att jag inte haft tid alls senaste tiden. Men nu ska jag försöka skärpa till mig igen. Majk vill ha något att läsa på jobbet så det är väl bäst för mig att avsätta lite av min arbetstid till att blogga.

Jag sitter och slappar just nu. Fotbollen är färdigskriven och just nu väntar jag på att kunna ringa upp de andra som finns på to do-listan för dagen.

---

Kung Forsbergs födelsedag firade jag med att äta chokladbollar. Jag hoppas han fick något mer glamouröst.

---

Varför designen ser ut som den gör, helt svart, har jag ingen aning om. Men det matchar min hjärna just nu i alla fall. Alltid något.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Emma

Din header var nog länkad från en av mina bloggar som jag tagit bort.. Jag mailar dig bilder så att du kan lägga in den igen. :)

2008-07-23 @ 17:19:08
URL: http://courageo.blogg.se/
Postat av: Emma

Förresten så minns jag inte din nya mail? :)

2008-07-23 @ 17:20:29
URL: http://courageo.blogg.se/
Postat av: HäxKexet

Chokladbollar?? Då var det mkt bättre förra födelsedagen när vi firade med tårta! Det var längesen man hörde från dig nu din slempropp, hur mår du? Puss!

2008-07-23 @ 18:59:26
Postat av: Lisa

You are so funny :D

2008-07-23 @ 19:43:42
URL: http://lisasfanclub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...