Ny design

Duktiga och snälla Emma har återigen fixat till en ny design åt mig och jag är grymt nöjd. Jag ville ha något enkelt som innehöll MODOs färger och Kung Forsberg, och det var de enda direktiven jag gav. Sedan fick jag en färdig design som var minst lika bra som jag hade hoppats på. Tack!

Nu ska jag, med hjälp av henens hjälp, fixa till så allt blir rätt. Länkar med mera ska få rätt färger och side är tänkt att gå ända ner på sidan. När det är fixat blir det dubbelavsnitt av Satc (tack TV3!) och därefter ska jag packa inför att resa hem till Arvika  imorgon.





Kommentarer
Postat av: [ . : Emma : . ]

Nåh, så bra att det blev bra! :D Så lite så, alltid kul att hjälpa till! :D

2008-07-16 @ 23:09:20
URL: http://courageo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...