Forever 21

Nu är det kris. Jag har inte råd att köpa en massa, och definitivt inte från USA och därmed få punga ut nästan 300 kronor i tull/frakt. Men det här vill jag ha (bland annat...):

             

        


Allt till en summa av 375 kronor.

Frakten blir nästan dyrare än kläderna i sig. Fasen. Totalt blir det alltså nära 700 kronor och det borde jag verkligen inte lägga pengar på just nu. Dessutom är det ju bara småsaker, men jag har totalt kärat ner mig i satinshortsen. Jag har också letat efter just ett spetslinne i den typ som finns med där och den grå tunikan gillar jag också.

Hur gör man nu?

Någon som också vill beställa från Forever21 så kan vi dela på frakten?

image238

Kommentarer
Postat av: Stockholmsfjollan

Är du verkligen säker på att de skickar till Sverige då? Läste nämligen på en annan blogg att de inte göra det.

Om det skickar så ska jag se om jag hittar något jag gillar så kan jag hjälpa dig med frakten ;)

2008-03-06 @ 10:47:24
URL: http://amorous.webblogg.se
Postat av: sassa

tischan va snygg! men du kan ju hitta såna linne överallt typ. du får väll leta lite latis;)

2008-03-06 @ 17:11:42
Postat av: Morran

Fjoll: Ja, gör det lilla raring!
Sass: Ja, jag vet. Men jag orkar inte ränna runt och leta ju. Jag kikade faktiskt på GT, H&M, Cubus och överallt utan resultat i tisdags. ;)

2008-03-07 @ 14:45:57
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...