Fötterna på jorden

Det är illa nu. Jag behöver verkligen nya skor. Det är svårt att stå med fötterna på jorden när man har hål i skon så man helt enkelt inte kan undvika att bli blöt om man sätter ner den.

Inga gå-ut skor, inga träningskor, inga ridskor utan ett par vanliga är det jag behöver. Lite sneakersmodell. Jag har inga andra krav än att de måste vara billiga och falla mig i smaken. Få men skapligt svåra krav att uppfylla alltså.

Något i den här stilen har jag tänkt mig. Fast... Jag vet inte jag.

        

Bilder från Din Sko


Din Sko ger just nu 20 procents rabatt om man blir medlem innan 9 mars. 20 procent på ovanstående priser (alla 299 kronor styck) skulle sitta fint.

Vad tror ni? Kan något av de paren fungera för att jag ska kunna stå med fötterna stadigt på jorden?

image238


Kommentarer
Postat av: sassa

par 1 lr 4 tkr jag e snyggast! inte dom rosa iaf. puss!

2008-03-07 @ 19:36:55
Postat av: sassa

förresten får man 20 på alla skor alltså? verkar ju inte kosta nått att bli medlem:)

2008-03-07 @ 19:38:27
Postat av: Malin

snygga skor! (:

Delta gärna i min undersökning!
ha en trevlig dag

2008-03-08 @ 12:56:54
URL: http://maliin87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...