Jag gråter aldrig

Bara när det är hockey. Antingen glädjetårar eller olyckliga tårar. Idag hade det varit läge för riktigt olyckliga tårar. Men, det blev inget av med det. Det kändes liksom inte värt det.

Jag har allmän ångest nu, och har jag aldrig bett så mycket om något förut, så gör jag det nu.

Gör så att Mattias Timander kan spela på lördag och resten av matcherna!
Gör så att Karol Krizans skada inte är så farlig utan att han kan spela!
Gör så att Per Hållberg och Pierre Hedins feber släpper!
Gör så att MODO hittar det enkla och solida spelet, och viljan att spela det!

Gör så att jag kan sitta och mysa över att MODO har is i magen och eld i hjärtat. Gör så att jag får gråta glädjetårar!

image238


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kan bara säga detsamma som du! Men jag tror grabbarna fixar detta, de har vänt förr och jag hoppas att de gör det igen! Vi vet att de kan, jag hoppas att de bevisar det också! KOM IGEN MODO!

2008-03-14 @ 08:17:20
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: Egoina

gillar din bild där till vänster ;)

2008-03-14 @ 17:56:00
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...