Hur man får sitt restaurangbesök betalt

Ibland älskar man ju Fröken Bitter mer än vanligt. Hon frågar om jag vill komma dit och äta cili con carne hos henne. Det slutar med att hon bestämmer att vi ska äta på restaurang. Och innan jag vet ordet av har hon bestämt att jag ska bjuda henne.

Fröken Bitter:
Kom och ät chili con carne med mig!

Morran:
Nej, jag har tvättid.

Fröken Bitter:
Men du kan göra det imorgon.

Morran:
Nej, i det här huset får man minsann anpassa sig efter tvättiderna.

Fröken Bitter:
Jag skulle förstås kunna komma till dig då... Så kan vi gå på Stekhuset.

Morran:
Åh! Ja, gud vad gott! Gör det!

Fröken Bitter:
Vad bra, jag kommer direkt då, så sticker vi när du tvättat klart.

Morran:
Ja, kanon! Fan vad gott, nu blev jag supersugen!

Fröken Bitter:
Men du, jag är nästan pank. Du får bjuda mig.


Ja, förstås. Hon kan konsten att snika den damen. Nåja, nu blev det att hon betalade för sig själv ändå när hon fick se min sköna uppenbarelse.

Nä, nu ska jag fortsätta se på hockeyn. Bitterdamen gjorde en kanal sökning, och vips fanns kanal 6. Lycka! Jag hade tur och hann hem och fick se slutet av andra och nu är det dags för tredje. Kalas verkligen.

None

Kommentarer
Postat av: Linda

Då fick du se snygga och heta Henke i en intervju efter matchen :)

2008-05-09 @ 11:43:29
URL: http://persson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...