Jag får aldrig nog

Jag och Murke diskuterade våra missnöjen förut. Ett tämligen vanligt inslag i våra samtal visserligen, men det intressanta var att jag faktiskt inte bara tyckte det var mina som var något att vara bitter över, utan också att hennes liv kändes ganska hårt. Det är sådant som piggar upp!




Nina Hemmingsson igen. Jo, jag vet att jag tjatar om henne. Men visst är det väl roligt att jag slagit till med något mer att beundras över? Variation är alltid bra som folk säger.

--

Tips: I senaste Cosmopolitan får man med mascaran Clinique High Impact. En stor favorit hos mig. Dessutom är den i miniformat vilket jag bara tycker är bra.



Mascaror och parfymer är idealiska att ha i små förpackningar. Det är sällan mascaror hinner ta slut innan man egentligen bör byta dem. Därför är det bara bra om de är små och tar mindre plats. Parfymer byter man ju visserligen inte ut lika ofta, men fördelen med en liten (tänk doftprovsstorleken) är ju att man enkelt kan ta dem med.

---

Jag hann hem till matchen. Eller nej, hann gjorde jag väl kanske inte eftersom jag inte är klar med allt ännu. Men huvudvärk i kombination med redigering är inte bra så jag gick tidigare. Får försöka hinna med resten imorgon.

Hockeytime!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...