Okej, jag är vrålsexig, så när kommer du?

Jag läste en intressant artikel i Veckorevyn som avslöjade "vad killar egentligen tänder på". Och tänka sig, jag föll minsann in på samtliga punkter.

1. När du är smartare än han
2. När du är otrevlig (kommentar överflödig)
3. När du inte är helt naken (okej, kanske inte cowboyhatt men jag fryser utan strumpor)
4. När du klär dig som en luffare
5. När du festar
6. När du är svettig
7. När du har vita linjer efter bikinin (enligt min logik är det alltså extra hett om hela en själv är vit?)
8. När du har moderskänslor (jo, det har jag om det är ungar i MODO-tröja/sparkdräkt/små minimala skor)
9. När du är våldsam
10. När du idrottar

Ni får läsa förra numret för att läsa mer under punkterna, om det finns något intresse för det. Det räcker ju faktiskt kort och gott med rubriken på varje. Att läsa det finstilta är som vi alla vet överskattat.





Finns alltså både i blont och i mörkt.

Så... Kung Forsberg, hur länge ska jag behöva vänta egentligen? Jag har varit tålmodig länge nog nu... Och ikväll har jag övervägt att ta Weinis istället så nu får du agera snabbt.

 

Under tiden ska jag ta och göra ett ryck med redigeringen.




Kommentarer
Postat av: Emma

du har rätt ! angående finnarna alltså.



tänka sig att så många olika punkter stämmer in. kalasbra ! nu kommer killarna att stå i kö ! : )

2008-05-15 @ 20:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...