"Jag gör som Paris Hilton, jag"



Så sa Fröken Bitter och sedan tog hon med katten Doris på trav.

Igår var jag iväg på ponnytrav för första gången i mitt liv. Lite konstigt ändå med tanke på att jag hållit på med hästar (och då särskilt ponnyer) så länge jag kunnat prata och dessutom ägt ett russto med bra travstam.

Nåväl, jag och Fröken Bitter hade kul trots ovädret och att det inte blev några framskjutna placeringar för Bitters syster och hennes två ponnyer. Mest intressant är dock att en katt är det som drar mest uppmärksamhet bland en massa folk.

           

            
   



Hur snygg får man vara? Den här beautyn blev min favorit.


För övrigt har jag just kommit hem från universitetet. Långa dagar, men imorgon är jag ledig från redigeringen. Då vankas det journalistikpluggande och en sväng in och fika tror jag.

Nu ska jag... Jo då. Fortsätta plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...