Snyggbikinin hittad

Jag brukar sällan ha någon hetsjakt efter den perfekta bikinin så här på vårkanten. Jag ser sällan en bikini jag verkligen vill ha och därför jag jag i flera år kört med samma gamla vanliga bikinis. Billigt och bra.

Men i år tycker jag hela världen svämmar över av dem. Jag har hittat hur många som helst som jag vill ha. Men den allra snyggaste hittade jag på Cubus. Jag blev lite kär efter att ha sett den och trots att pengarna egentligen skulle gå till mat så fick den följa med hem. Förutom bikinin blev det också en klänning från Gina Tricot, solglasögon från Ur&Penn samt lite underkläder från Cubus.



I Torsdags fick jag dessutom hem armbanden från KyssJohanna. Riktigt snabbt! Inte blev det sämre av att armbanden dessutom var ännu snyggare än de var på bild. Att säga att jag älskar dem är inte att ta i. 

Efter att ha suttit på MAX och käkat hamburgare och jag surrat på om mitt så Fröken Bitter inte fick en syl i vädret så var vi iväg och hämtade ut mitt paket från Ellos. Passade skorna? Nej. Jag ligger mellan tre storlekar och att beställa utan att prova är inte det bästa. De var alldeles för stora såvida jag inte har lust att ränna omkring med raggsockor mitt i sommaren. Nåja, jag får väl försöka mig på att orka skicka tillbaka dem och byta storlek.




Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket! :D

När Perra är med kan det ju inte bli fel. ;) :D Förresten så ligger dina inköp på något ypperligt vackert. :D:D H j ä r t a. Jag vill ha hockeyn NU, NU NU NU!

2008-05-20 @ 22:16:44
URL: http://courageo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...