Wolwerine redo att klösa igen

Ungefär. Men något värre klös blev det minsann inte i mina redigeringsuppgifter. Ett nöjesuppslag, en sida om Mockfjärdsvapnet och ett uppslag om striderna i forna Jugoslavien.

Nu väntar bedömning och därmed avrättning (?). Därefter ska jag skynda in till stan och handla lite innan nästa pass med hårdplugg börjar. Gud vad skönt. Gud vad härligt. Gud vad jag njuter av att ha hela mitt liv helt fullsmockat med diverse skoluppgifter att göra.

Tre Kronor vann och Philly förlorade. Lite halvdant humör idag alltså, 50/50 liksom. Samma med vädret. Det är strålande sol men det blåser orkan så det är inte något att tjoa över.

Nu, giljotinen! Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...