Nattpladder från rosa lyckomoln

Alltså, bara titta på tabellen så förstår ni och jag behöver inte sväva ut något mer. Just nu känns det så där alldeles ruggigt genombra som det bara kan kännas när det är riktigt bra, helt enkelt.

Hattrick av Per-Åge Skröder. Trippellycka! Som vanligt måste man hylla förstafemman. Om Niklas Sundström vill ha någon belöning för att han gång på gång ger mig skön hjärtklappning av hockeyerotisk lycka så är han, såklart, välkommen till mig när helst det behagar. All heder åt förstafemman, men  jag hoppas att de andra kommer igång mer nu efter uppehållet. Mina mardrömmar varvas nu mellan björnan som försöker äta upp mig och att Mattias Timander, Susse, Påsen eller Mats Zuccarello Aasen skulle bli skadade.

Men, hej då orosmoln och hej och hå små rosa lyckomoln!



Bild: Hockeyligan


Nej, jag är för trött för att skriva och ögonen går i kors tror jag. Grupparbete snart igen och jag borde försöka sova lite innan dess. Colorado leder med 1-0 och jag känner att jag måste lämna dem för sängen nu.

Gällande att ett visst lag ligger sist, medan MODO som sagt toppar tabellen, tänker jag inte säga något om. Jag hade gärna velat, men för det första tycker jag lite synd om dem och för det andra så hade jag tänkt få Fröken Bitter att följa med och köpa en lampa åt mig. Så jag håller tyst..


Kommentarer
Postat av: Therese Gustafsson

Jag älskar Skröder. Kan ni inte ge tillbaka honom?

2008-11-04 @ 13:56:06
URL: http://hv71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...