Run To You

Matchen i lördags var en hundrapoängare på en tiogradig skala. Vilken lycka! Mer om det sedan.

Nu ska jag duscha och knalla iväg till universitetet för skissuppgift nummer två. Klockan 8 börjar vi och sedan är det bara att jobba på tills redovisningen klockan 15. Förra gången somnade jag i fåtöljen i biblioteket så Katten fick göra allt jobb själv innan hon till slut lyckades väcka mig utan att jag morrade och fräste åt henne. Det är lte skönt med nya bekantskaper som inte vågar väcka mig på allvar utan snällt låter mig vara. Den egenskapen skulle jag vilja se hos samtliga människor.

Men, lite elakt är det kanske att låta någon annan göra allt jobb. Det ska inte upprepas. I alla fall inte idag. Den här gången har jag peppat mig själv med cola och lite hockeyklipp så jag hoppas jag ska kunna hålla mig vaken. Förutom att jag är trött mitt på dagen så fungerar det ganska bra med den nya taktiken sova varannan dag.

---

Sju minusgrader är det och har så varit hela helgen. Jag hade gärna varit med Kung Forsberg i Dubai istället. Avdelning självklara klargöranden.

---

Förresten så har jag kommit på vad jag ska ge alla i julklapp nästnästa jul. Idén slog mig blixtsnabbt och får nog läggas bland de bättre jag haft det senaste halvåret faktiskt. Spännande va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...